4

A hand model she will never be!

What do you get if you take one bitter old mom trying to create the girly-girliest party ever? It was pink, pink, silver, oh the tiaras! pink glitter, some purple and hey, it's 1 am!
You get a mom that gets so fed off with all that princess-shite that she turns herself into the wicked witch from the North. Atleast as far as the nail went. A witch I already am. China Glaze's L8R G8R and MNY's black 677. The latter was a thick mess that sort of ruined the manicure, but hey, if you're a wicked witch and it's 1 am, who gives a damn?

In the next few days, I might add some Party hearty by China Glaze to make it a little less in your face.

4 comments:

beautytipshub said...

really like this post..Want to hear more from you in future @beautytipshub Thanks for this one:)

Sminkan said...

Snygg manikyr! Jag är imponerad att du fixade halvmånarna så bra, jag har aldrig klarat en enda på ett snyggt sätt. Ska testa med mallar någon gång tror jag, men jag är usel på mallarna med.

Lillasyster said...

WOW! Koolt! Säger samma som Sminkan, jag hade nog inte heller pallat det :D

schmut said...

->Sminkan & Lillasyster; Det ser aldrig bra ut på egna naglarna då man ser alla små sneda streck och hack. Däremot när man fotograferar blir det lite enklare, tar ett tag innan man hittar felen. Jag tvekade själv innan jag fotade denna för det var så många fel och ojämna kanter att det såg ut som dagis-manikyr. Tydligen fixade det till sig när man såg allt från ett annat håll.
Testa vet jag!

Post a Comment